kärleksdagen

1kommentarer

Veckan har bestått av skola, träning och dans.

Idag e de alla hjärtans dag. And I like it!


NEWS

* Min mobil va en klämskada. Ungefär så här flöt samtalet på när jag och idioten på elgiganten diskuterade.

Jag: Jag vill ha min mobil lagad. Skärmen på min mobil funkar inte, det är så jävla dåligt. Har aldrig varit nöjd med denna, han som sålde den till mig sa att det skulle va radio men det var det inte, knappen e spräckt.. aa... den e störd helt enkelt.
Idiot: Det här klassas som klämskada
Jag: KLÄM? NÄÄ.. jag har inte klämt den.
Idioten: Kollar konstigt på mig.
Jag: Okej. Hejdå.

Jag visste väl det. Nånstans på avenyn blev den klämd. Nåt så fruktansvärt klämd dessutom.

************************

Apropå alla hjärtans dag... Har haft föreläsningar om hjärt o kärlsjukdomar i veckan. Fick lära mej en jävla massa..

Tillexempel dör 50% av alla i hjärt och kärlsjukdomar...Tex. dör också hälften av alla som får en hjärtinfarkt...

 Var rädd om ditt hjärta..:)

1 kommentarer

pappa igen

16 Feb 2008 17:13

Svordomar i skrift är bara nödvändiga ibland..

Kommentera

Publiceras ej