kommer jag bli ett anorexiaoffer?

2kommentarer

Pappa...

Kan jag få en skrivare? Det är så himla dyrt att alltid skriva ut på skolan. Jag skulle tjäna in en jävla massa pengar om jag hade en skrivare här hemma. Ofta när jag behöver skriva ut mycket slutar det med att jag köper papper istället för mat. Det är skittråkigt att inte ha nån mat hemma, och dessutom behöver jag näring om ja ska klara av alla tentor o bli sjuksköterska. Jag kanske inte ens kan fortsätta plugga eftersom det kan hända att jag får anorexia för att jag inte har nån mat hemma till följd av att jag varit tvungen att skriva ut massa papper på skolan.

Följder av anorexi:
(hade tenta på detta i fredags)

*håravfall
* dålig cirkulation
*sänkt ämnesomsättning
*bradycardi
*agrocyanos (blåfärgning av hud)
* dålig sårläkning
*förstoppning
*störd kroppskänsla
* en jävla avmagring
o massa mer...

Vill du ha en dotter med dessa symptom?? Svältandes ihjäl i en lägenhet i Bellevue frossandes efter vattenkranen?

Kanske är det så här jag kommer se ut... ( iof rätt okej men ändå)



Jag räknar med att skrivaren finns i mitt hem inom den närmsta veckan Papi!

2 kommentarer

Pappa

13 Feb 2008 21:42

Allt det där du beskriver kommer jag ju att få när jag blir gammal...
Då måste jag ju ha en sköterska. En skrivare är alltså en bra investering.

Ida

13 Feb 2008 23:20

haha.. ja det är en sjukt bra investering far. drar till siba imorrn. love you!

Kommentera

Publiceras ej