jag har åkt till göteborg. Utan min vän alva.

0kommentarer

Kakan säger:
här e problemet att det är snö o ingen mat i kylen.. för tillfället
alva säger:
Oj fan. Ja, det är ju faktiskt lite nära döden över det.,..
alva säger:
kan du inte ringa pizzagubben då? Han gör ALLT för oss.
alva säger:
det vet jag.
Kakan säger:
ja.. åååå varför sa du det... jag blev sjukt sugen på pizza!!!! vill att du ska va här dessutom!!!
alva säger:
Åh pizza! JA.
alva säger:
Jag vill va hos dig också! Men imorn kommer jag, o då blir allt som vanligt igen...
Kakan säger:
vad skönt. jag gillar inte när det är ovanligt. det känns så ovanligt.
alva säger:
Mmm. det är ju det som är så jobbigt när saker inte är som vanligt.. just den där känslan av ovanlighet.
Kakan säger:
ja precis!!!!! du förstår mig verkligen. just den där känslan.... av ovanlighet som sagt..
alva säger:
Mmm...
alva säger:
är skönt när man förstår varann.
Kakan säger:
underbart.

Kommentera

Publiceras ej