Singlarna i stan

0kommentarer

Igår såg jag o alva på Juno som går på bio nu. Den va jättegullig. Såg den dock utan text så man fick koncentrera sig extra mycket och inte prassla med godispåsen för mycket.



Alvas kommentar på vägen hem från coop igår var bara för rolig.

Alva: Vi måste se filmen på datorn för skivan funkar inte i dvdn.
Ida: Okej.
Alva: Vi kan väl ligga i din säng så vi kommer närmre varran.
Ida: HAHAHHAHAHHAHA
Alva: HAHAHHAHAHAHHA
Alva: Närmre datorn.
Ida: HAHA

Nu har jag suttit på lördagsmorronen o läst oto-rhino-laryngologi. För er som inte fattar vad jag menar så betyder det öra, näsa hals. Extramt upphetsande och jag vet snart inte om jag ska skratta eller gråta.

Snart ska jag åka o träna dubbelpass på friskis. Om jag inte är näradöden efter det första passet.



yo.

Kommentera

Publiceras ej