träningsvärk

1kommentarer

Igår kunde jag nästan inte röra mig. Det var svårt att klä på sig och framförallt svårt att knyta skorna. Idag ser det lite annorlunda ut. Att sätta sig på toaletten är en kamp mellan liv och död.

Orsak: Jag har köpt träningskort och startade med att köra 3 pass på sammanlagt 1,45 min i tisdags.
 Jag fick bryta lite innan det hela var slut för ja trodde jag skulle vomera inne i salen.

Kort o gott. Träningsvärk.

Nu ska jag dela med mig av det godaste ja vet.

Avocadomacka deluxe ala ida.

1 skiva bröd
1 halv avocado
tomatskivor
rödlök i småbitar

dränk på herbamare.
strö över lite olivolja.

tada.

vräk. njut. svulla. unna.

1 kommentarer

Anonym

01 Dec 2008 21:01

man ringlar på olivolja ida, inte strör. salt strör man på däremot. tänk på det tills nästa gång.

Kommentera

Publiceras ej