back in business

3kommentarer

Sitter på tåget nu tillbaka till göteborg. Har en såndär separationsångestkänsla som infinner sig ibland när man varit borta väldigt länge.. har hunnit med massa på två veckor.. framförallt att träffa min fina familj o mina underbara vänner. Sen har jag ju varit i london också och det var mycket trevligt.

Kruxet kom nu dock när jag skulle åka hem. Så mycket packning! Dubbelt så mycket än vad jag hade med till arvika. Det hela slutade med att jag fick ta papis förbannat STORA väska som han brukar ha sina ljudprylar i. Sara, Rosa o Papi vinkade av mig på stationen och det kändes som jag var på väg långt långt bort, typ utomlands.

På tåget mellan arvika och kil var det en liten kille som frågade var jag skulle.

-Jag ska till göteborg, svarade jag.
-Det ska jag också!!!! Mamma kolla vilken stor väska hon har!!

Och mamman säger...

-Ja den var stor gubben, hon ska nog flytta till göteborg.

Så då förstår ni nog hur stor min väska är. Det blir en taxi från centralen och hem till vasa kyrkogata dagen till ära.

3 kommentarer

Anonym

18 Apr 2009 23:23

Puss på dig gumman, hoppas du kom hem ordentligt med den stora väskan!

rosa

19 Apr 2009 00:58

din blogg är allt för härlig va! Like it!

Anonym

19 Apr 2009 00:59

och jag saknar dig! PUSS

Kommentera

Publiceras ej