min nya fotbollskarriär.

1kommentarer

Jag har en bekännelse. Jag ska börja spela fotboll. Jag vet, det är helt sjukt!
Jag är ju mer en sån där gymnastikdanstjej som alltid varit rädd för bollar. Men sen jag var runt 17 har jag tyckt det verkar så kul att spela fotboll så nu när Sara frågade om jag skulle va med i ett korplag svarade jag ja och nu undrar jag vad jag gett mig in på. Men jag ser det som vårens utmaning. Nu får jag fanimej inte banga ur!!!

Alltså jag har typ aldrig ens rört en boll. Men jag vet iallafall att den ska in i mål. Det är ju en bra början:)

Jag har försökt övertala Maria också som aldrig rört en fotboll och jag tror jag kanske lyckades. Vi bestämde att vi ska träffas nån dag isåfall o bara sparka en boll lite framotillbaka. Bara för o få in känslan lixom:) Hahaha...




1 kommentarer

Anonym

23 Jan 2009 23:12

Du vet väl att bollen ska in i motståndarens mål va? Annars blir det fel. Ros

Kommentera

Publiceras ej