cykeltaxi med carl wachtmeister

3kommentarer

Jag och alva åkte cykeltaxi hem från krogen i fredags. Med en adelsman som heter Carl. Jag träffade Carl för 3 år sedan i Uppsala då jag också tog mig en tur.

 
Lägg gärna märke till min fot på ena kortet. Lägg gärna inte märke till min bak på andra kortet.

I fredagens cykeltaxifärd lyckades alvas klasskamrat filma oss när vi svichar förbi honom när han är på väg hem. Jag kan inte lägga ut filmen här och det är lite synd. Men jag har dock bilder när adlige Carl breakar för oss. Han berättade att han precis gått en kurs.



Han verkar väldigt speciell den här Carl. Men rolig. Som ni nog ser på alvas blick.

3 kommentarer

A.

09 Mar 2009 17:01

Men vad fan har hänt med mitt ben?!:)

ida

09 Mar 2009 17:32

haha... de ser lite.. snett ut?=)

A.

09 Mar 2009 21:39

Mm.. Jag skrattade så mycket att benet blev snett. Slå den om du kan!

Kommentera

Publiceras ej