popcorn e gött.

1kommentarer

För nån vecka sen när jag satt på vagnen var det inte så mycket folk men jag hade två tanter i 60-65 årsåldern bakom mig.

Tant 1- Ja, jag gick ju ner där ett tag. Men de kilona har jag ju gått upp igen.
Tant 2- Ja det är svårt det där att hålla vikten.
Tant1- Ja du vet, jag kan smälla i mig en hel micropop framför tv:n. Så jag brukar lägga kvar den ena halvan popcorn i köket, också får jag liksom inte hämta den. Det är liksom förbjudet då.
Tant 2- Smart. Jag åt popcorn igår.
Tant1- Aha. Färdiga då eller?
Tant 2- Ja precis.
Tant 1- Va de estrella?
Tant 1- Ja.
Tant 1- Dom är goda dom.

När jag sen skulle av var jag bara tvungen och kolla bak för o se vad det var för tanter som satt där. Såg de ut som jag trodde? Ja det gjorde dom. Där satt två små görsöta runda tantbollar.

1 kommentarer

Pappa

28 Mar 2009 10:27

Ha ha ha! Ser dom framför mig.

Kommentera

Publiceras ej