Fjortisfanskapsunge; de va jag!

2kommentarer



Jag pratade med den här lillfisen förut. Hon berättade att hon satt och kollade på fjortiskort på mig. Hon förklarade att jag hade gult hår (det var säkert svart under) och så såg jag jättesur ut på varenda bild min mor o far tagit av mig på en danmarksresa runt år 2000.

Ja, jag har en gång i tiden haft svart underhår. Alltså hälften blondt (läs gult) och undre hälften svart. Mamma har berättat så här i efterhand om en gång då mamma hade en norsk vän på besök som var lärare. Hon såg mig och mitt blondsvarta hår och förklarade för mamma att; henne kommer du få problem med!

O det fick hon!

2 kommentarer

Anonym

27 May 2009 22:45

Ja, några sömnlösa nätter har det ju varit......Puss

Anonym

30 May 2009 12:18

Hahahaha ;P

Kommentera

Publiceras ej